Firmast

Solano põhimõtted

 

Solano jätkab kasvamist, sest on oma klientidele parim tarvikute, hooldus- ja remondivajaduste rahuldaja. Selleks ületame klientide ootusi, loome pikaajalisi kliendisuhteid, lähtume turu vajadustest ja oleme uuendusmeelsed. Usume, et lisaks oma tehnilistele, logistilistele ja tootmisressurssidele eristab meid konkurentidest, olgu need siis rahvusvahelised või väikesed sõltumatud ettevõtted, oskus välja selgitada oma praeguste ja tulevaste klientide vajadusi.

 

Ettevõtte eesmärkide saavutamiseks toetatakse ja julgustatakse kõiki edendama muutusi. Iga töötaja püüdleb kasvueesmärgi poole, mõistes samas, et edu saavutamiseks on ülioluline tagada väikesed kulud ja kasumlikkus.

 

Ärivaldkond

 

Solano ja selle tütarettevõtted turustavad Ida-Euroopa klientidele väga suures valikus hooldus- ja remonditooteid ning tarvikuid. Solano toodete hulka kuuluvad keevituselektroodid, keevitusmaterjalid, õlid, määrded, spetsiaalsed kemikaalid, puhastusvahendid ja hooldustooted. Neid tooteid müüb ja teenindab peamiselt Solano müügimeeskond.

 

Solano on edenenud toetudes põhimõttele, et ettevõte eksisteerib tänu oma toodete kvaliteedile ja müügimeeskonnale. Solano toodete standardkvaliteet vastab Euroopa spetsifikatsioonidele. Iga müügimeeskonna liige on väga oluline ettevõtte perekonna liige. Meeskonnana kannab müügimeeskond ülimat vastutust Solano tulevikuedu eest.

Hoolime oma klientidest, aimates ette nende vajadusi ning täites neid. Pakume kvaliteetseid lisaväärtust andvaid tooteid ja teenuseid. Püüdleme selle poole, et hoida kauaaegseid kliendisuhteid ja kliente rahulolevana.

 

Meie põhimõte on korraldada ettevõtte tegevust eetiliselt ja seaduste järgi. Tahame luua keskkonna, mis aitab edendada järjepidevat parendamist, loovust, tootlikkust ja isiklikku rahulolu. Eesmärkide saavutamiseks kasutame kainet mõistust, oleme paindlikud ja algatuslikud.

 

Яндекс.Метрика